Chip Tuning Ford Ranger 3.0 TDCi: από 156hp σε 185hp με 450Nm ροπή
Βελτίωση Chip Tuning Ford Ranger 3.0 TDCi – Το αυτοκίνητο
Το Ford Ranger 3.0 TDCi 156hp του 2008 είναι ένα αξιόπιστο και δυνατό pick-up, ιδιαίτερα δημοφιλές σε όσους χρειάζονται ένα ανθεκτικό επαγγελματικό ή εκτός δρόμου όχημα.
Ωστόσο, ή εργοστασιακή ιπποδύναμη των 156 ίππων μπορεί να σου φανεί λίγη,με μια προσεγμένη αναβάθμιση το Ford Ranger 3.0 TDCi 156hp, έφτασε άνετα και με ασφάλεια στους 185 ίππους, με 450Nm ροπή!! μεταμορφώνοντας πλήρως την οδηγική εμπειρία.
Βελτίωση Ford Ranger 3.0 TDCi 156hp – Σημεία Προσοχής
- Η μέτρηση σε δυναμόμετρο (dyno) πριν και μετά το chip tuning είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος για να επαληθεύσεις τα οφέλη
- Ζήτα custom remap, όχι generic <<ΚΟΝΣΕΡΒΑ>>
- Να γίνει σε εξειδικευμένο βελτιωτή με εμπειρία στα FORD και στο συγκεκριμένο τύπο εγκεφάλου της BOSCH EDC16
Πλεονεκτήματα Δυναμομέτρησης
Αποδεικτικά στοιχεία για το τι κερδίζεις
- Διάγνωση πιθανού προβλήματος (τουρμπίνα, φίλτρο, αισθητήρες)
- Τελειοποίηση ρύθμισης – κάθε αυτοκίνητο έχει μικρές αποκλίσεις.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! CHIP TUNING BOX
- Αυτά συχνά ξεγελάνε τον εγκέφαλο της ECU, χωρίς ουσιαστικές βελτιώσεις ή ενδέχεται να προκαλέσουν φθορά σε συστήματα υψηλής πίεσης ή μειωμένη αξιοπιστία .
Chip Tuning Ford Ranger 3.0 TDCi 156hp (Προγραμματισμός αναβάθμιση εγκεφάλου)
Η καρδιά της αναβάθμισης. Με έναν custom χάρτη Stage 1 από την ADN Racing προσαρμοσμένο στον κινητήρα του συγκεκριμένου μοντέλου, βελτιώνεται ή παροχή καυσίμου, η απόκριση στο γκάζι και η πίεση του Turbo. Το αποτέλεσμα είναι +29 ίπποι και αισθητά αυξημένη ροπή, σε όλο το φάσμα των στροφών.
Τι περιλαμβάνει το Stage 1 (Chip Tuning) βελτίωση Ford Ranger 3.0 TDCi 156hp:
- Remap (αναπρογραμματισμός ECU)
- Μικρές βελτιώσεις εισαγωγής/φίλτρου (προαιρετικά)
- Πιο «ελεύθερη» εξάτμιση (προαιρετικά)
- βελτιστοποίηση πίεσης Turbo
- Ξεκλείδωμα Ρύθμιση ροπής
Δεν απαιτούνται αλλαγές σε:
Τούρμπο
Εισαγωγή/εξάτμιση
Συμπλέκτη
Ενίσχυση συστήματος καυσίμου
Η τελική ρύθμιση γίνεται πάντα με μετρήσεις σε δυναμόμετρο, ώστε να επιτευχθεί το ιδανικό αποτέλεσμα χωρίς να πιεστεί υπερβολικά ο κινητήρας.
Τι κερδίσαμε: Stage 1
Αύξηση ιπποδύναμης: Από 156hp μπορεί να ανέβει στους 180-200hp με ασφάλεια (Αναλόγως το έτος και τον αριθμό λογισμικού).
Αύξηση ροπής: Από 380Nm μπορεί να φτάσει περίπου 450-480Nm, προσφέροντας καλύτερες ρεπρίζ.
Περισσότερη ισχύς και ροπή σε όλο το φάσμα στροφών
Πολύ δυνατός και ροπάτος κινητήρας
Διατηρεί καθημερινή χρήση και αξιοπιστία
Καλύτερη απόκριση στο γκάζι
Πιο “γεμάτη” αίσθηση στο προσπέρασμα
καλύτερη κατανάλωση (λόγω βελτιστοποίησης ψεκασμού)
Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά μέσω επαναπρογραμματισμού της ECU (χάρτης εγκεφάλου) Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο ζωηρό και αποδοτικό σύνολο, με βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, καλύτερες επιταχύνσεις και πιο ευχάριστη οδήγηση τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο.
Η κατανάλωση παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα,ενώ η αξιοπιστία του κινητήρα διατηρείται, αφού οι ρυθμίσεις πραγματοποιούνται με σεβασμό στα όρια του εργοστασιακού εξοπλισμού.
Αν επιθυμείς να αναβαθμίσεις και το δικό σου Ford Ranger 3.0 TDCi 156hp η λύση Stage 1 ,ή και Stage 2 αποτελεί μια ιδανική επιλογή, συνδυάζοντας περισσότερη ισχύ με ασφάλεια και οικονομία.









