
Βελτίωση BMW 425d Gran Coupé (F36): από 224hp σε 270hp με 500Nm ροπή
Chip Tuning BMW 425d Gran Coupé (F36) – Το αυτοκίνητο
Η BMW Σειρά 4 425d με 224 ίππους είναι μια πολύ ισορροπημένη και δυναμική επιλογή στην κατηγορία των premium κουπέ ή gran coupe οχημάτων, συνδυάζοντας απόδοση, πολυτέλεια και οικονομία καυσίμου (λόγω του diesel κινητήρα).
Ωστόσο, ή εργοστασιακή ιπποδύναμη των 224 ίππων μπορεί να σου φανεί λίγη,με μια προσεγμένη αναβάθμιση Stage 1 η BMW 425d Gran Coupé (F36),έφτασε άνετα και με ασφάλεια στους 270 ίππους, με 500Nm ροπή!! μεταμορφώνοντας πλήρως την οδηγική εμπειρία.
Βελτίωση BMW 425d Gran Coupé (F36) – Σημεία Προσοχής!!
- Η μέτρηση σε δυναμόμετρο (dyno) πριν και μετά το chip tuning είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος για να επαληθεύσεις τα οφέλη
- Ζήτα custom remap, όχι generic <<ΚΟΝΣΕΡΒΑ>>
- Να γίνει σε εξειδικευμένο βελτιωτή με εμπειρία στα BMW και στο συγκεκριμένο τύπο εγκεφάλου της Bosch EDC17/MD1.
Πλεονεκτήματα Δυναμομέτρησης
Αποδεικτικά στοιχεία για το τι κερδίζεις
- Διάγνωση πιθανού προβλήματος (Turbo, φίλτρο, αισθητήρες κ.τ.λ.π)
- Τελειοποίηση ρύθμισης – κάθε αυτοκίνητο έχει μικρές αποκλίσεις.
Chip Tuning BMW 425d Gran Coupé (F36)(Προγραμματισμός αναβάθμιση εγκεφάλου)
Η καρδιά της αναβάθμισης. Με έναν custom χάρτη Stage 1 από την ADN Racing προσαρμοσμένο στον κινητήρα του συγκεκριμένου μοντέλου, βελτιώνεται ή παροχή καυσίμου, η απόκριση στο γκάζι και η πίεση του Turbo. Το αποτέλεσμα είναι +46 ίπποι και αισθητά αυξημένη ροπή +50Nm, σε όλο το φάσμα των στροφών.
Τι περιλαμβάνει το Stage 1 (Chip Tuning) βελτίωση BMW 425d Gran Coupé (F36):
- Remap (αναπρογραμματισμός ECU Stage 1 software)
- βελτίωση εισαγωγής με φίλτρο K.N
- Πιο «ελεύθερη» εξάτμιση (Προαιρετικά)
- βελτιστοποίηση πίεσης Turbo
- Ξεκλείδωμα Ρύθμιση ροπής
Για το Stage 1, δεν απαιτούνται αλλαγές σε μηχανικά εξαρτήματα.
Η τελική ρύθμιση γίνεται πάντα με μετρήσεις σε δυναμόμετρο, ώστε να επιτευχθεί το ιδανικό αποτέλεσμα χωρίς να πιεστεί υπερβολικά ο κινητήρας.
Τι κερδίσαμε: Stage 1
Το chip tuning στη BMW 425d F36 224hp είναι μια αρκετά διαδεδομένη επιλογή, αφού ο κινητήρας B47 (ή και ο N47 στις πρώτες εκδόσεις) έχει καλό περιθώριο βελτίωσης.
Αύξηση ιπποδύναμης: Από 224hp μπορεί να ανέβει στους 270hp με ασφάλεια.
Αύξηση ροπής: Από 450Nm μπορεί να φτάσει περίπου 500-520Nm, προσφέροντας καλύτερες ρεπρίζ.
Περισσότερη ισχύς και ροπή σε όλο το φάσμα στροφών
Πολύ δυνατός και ροπάτος κινητήρας
Διατηρεί καθημερινή χρήση και αξιοπιστία
Καλύτερη απόκριση στο γκάζι
Πιο γεμάτη απόδοση από χαμηλά (ειδικά σε προσπεράσεις)
Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά μέσω επαναπρογραμματισμού της ECU (χάρτης εγκεφάλου) Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο ζωηρό και αποδοτικό σύνολο, με βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, καλύτερες επιταχύνσεις και πιο ευχάριστη οδήγηση τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο.
Η κατανάλωση παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα,ενώ η αξιοπιστία του κινητήρα διατηρείται, αφού οι ρυθμίσεις πραγματοποιούνται με σεβασμό στα όρια του εργοστασιακού εξοπλισμού.
Αν επιθυμείς να αναβαθμίσεις και το δικό σου BMW 425d Gran Coupé (F36) η λύση Stage 1 αποτελεί μια ιδανική επιλογή, συνδυάζοντας περισσότερη ισχύ με ασφάλεια και οικονομία.