Ωράριο Δευτέρα-Παρασκευή 9:00 - 17:00
 Chip Tuning Mercedes-Benz SLK R171 200K: από 163hp σε 225hp με 310Nm ροπή

Chip Tuning Mercedes-Benz SLK R171 200K: από 163hp σε 225hp με 310Nm ροπή

Chip Tuning Mercedes-SLK R171 200K (Kompressor) – Το αυτοκίνητο

Το Mercedes-Benz SLK R171 200K (Kompressor) με κινητήρα 1.8 λίτρων και 163 ίππους είναι ένα κομψό και σπορ roadster που παρήχθη το 2006.

Ωστόσο, ή εργοστασιακή ιπποδύναμη των 163 ίππων μπορεί να σου φανεί λίγη,με μια προσεγμένη αναβάθμιση Stage 3 το Mercedes-Benz SLK R171 200K (Kompressor),έφτασε άνετα και με ασφάλεια στους 225 ίππους, με 310Nm ροπή!! μεταμορφώνοντας πλήρως την οδηγική εμπειρία.

Βελτίωση Mercedes-Benz SLK R171 200K (Kompressor) – Σημεία Προσοχής

  • Η μέτρηση σε δυναμόμετρο (dyno) πριν και μετά το chip tuning είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος για να επαληθεύσεις τα οφέλη
  • Ζήτα custom remap, όχι generic <<ΚΟΝΣΕΡΒΑ>>
  • Να γίνει σε εξειδικευμένο βελτιωτή με εμπειρία στα MERCEDES και στο συγκεκριμένο τύπο εγκεφάλου της Siemens SIM4LKE.
  • Πλεονεκτήματα Δυναμομέτρησης
  • Αποδεικτικά στοιχεία για το τι κερδίζεις

  • Διάγνωση πιθανού προβλήματος (κομπρεσορ, φίλτρο, αισθητήρες κ.τ.λ.π)
  • Τελειοποίηση ρύθμισης – κάθε αυτοκίνητο έχει μικρές αποκλίσεις.

Chip Tuning Mercedes-Benz SLK R171 200K (Kompressor) (Προγραμματισμός αναβάθμιση εγκεφάλου)

Η καρδιά της αναβάθμισης. Με έναν custom χάρτη Stage 3 από την ADN Racing προσαρμοσμένο στον κινητήρα του συγκεκριμένου μοντέλου, βελτιώνεται ή παροχή καυσίμου, η απόκριση στο γκάζι και η πίεση του COMPRESSOR. Το αποτέλεσμα είναι +62 ίπποι και αισθητά αυξημένη ροπή +70Nm, σε όλο το φάσμα των στροφών.

Τι περιλαμβάνει το Stage 3 (Chip Tuning) βελτίωση Mercedes-Benz SLK R171 200K (Kompressor):

  • Remap (αναπρογραμματισμός ECU Stage 3 software)
  • βελτίωση εισαγωγής και φίλτρου
  • Πιο «ελεύθερη» εξάτμιση
  • βελτιστοποίηση πίεσης KOMPRESSOR
  • Ξεκλείδωμα Ρύθμιση ροπής
  • Για το Stage 3 απαιτούνται αλλαγές σε:

  • Τροχαλίες/Ιμάντα

  • Εισαγωγή/εξάτμιη

  • Intercooler

  • Συμπλέκτη

  • Ενίσχυση συστήματος καυσίμου

Η τελική ρύθμιση γίνεται πάντα με μετρήσεις σε δυναμόμετρο, ώστε να επιτευχθεί το ιδανικό αποτέλεσμα χωρίς να πιεστεί υπερβολικά ο κινητήρας.

Τι κερδίσαμε: Stage 3
  • Αύξηση ιπποδύναμης: Από 163hp μπορεί να ανέβει στους 215-225hp με ασφάλεια.

  • Αύξηση ροπής: Από 240Nm μπορεί να φτάσει περίπου 300-310Nm, προσφέροντας καλύτερες ρεπρίζ.

  • Περισσότερη ισχύς και ροπή σε όλο το φάσμα στροφών

  • Πολύ δυνατός και ροπάτος κινητήρας

  • Διατηρεί καθημερινή χρήση και αξιοπιστία

  • Καλύτερη απόκριση στο γκάζι

  • Πιο “γεμάτη” αίσθηση στο προσπέρασμα

Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά μέσω επαναπρογραμματισμού της ECU (χάρτης εγκεφάλου) Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο ζωηρό και αποδοτικό σύνολο, με βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, καλύτερες επιταχύνσεις και πιο ευχάριστη οδήγηση τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο.

Η κατανάλωση παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα,ενώ η αξιοπιστία του κινητήρα διατηρείται, αφού οι ρυθμίσεις πραγματοποιούνται με σεβασμό στα όρια του εργοστασιακού εξοπλισμού.

Αν επιθυμείς να αναβαθμίσεις και το δικό σου Mercedes-Benz SLK R171 200K (Kompressor) η λύση Stage 3 αποτελεί μια ιδανική Sport επιλογή, συνδυάζοντας περισσότερη ισχύ με ασφάλεια και οικονομία.

Αρχική ιπποδύναμη
0 hp
Τελική ιπποδύναμη
0 hp
Αρχική ροπή
0 Nm
Τελική ροπή
0 Nm