Ωράριο Δευτέρα-Παρασκευή 9:00 - 17:00
 Βελτίωση Isuzu D‑Max 3.0 TDI: από 163hp σε 205hp με 450Nm ροπή

Βελτίωση Isuzu D‑Max 3.0 TDI: από 163hp σε 205hp με 450Nm ροπή

Βελτίωση Isuzu D‑Max 3.0 TDI 163 hp – Το αυτοκίνητο

Ένα γερό, αξιόπιστο pick‑up με ισχυρό κινητήρα, ικανοποιητική εκτός‑πόλης κατανάλωση και καλές δυνατότητες μεταφοράς / ρυμούλκησης. Ειδικά οι χειροκίνητες εκδόσεις ξεχωρίζουν για την καλή απόδοση ροπής και λίγο καλύτερη κατανάλωση.

Ωστόσο, ή εργοστασιακή ιπποδύναμη των 163 ίππων μπορεί να σου φανεί λίγη,με μια προσεγμένη αναβάθμιση το Isuzu D‑Max 3.0 TDI 163 hp, έφτασε άνετα και με ασφάλεια στους 205 ίππους, με 450Nm ροπή!! μεταμορφώνοντας πλήρως την οδηγική εμπειρία.

Βελτίωση Isuzu D‑Max 3.0 TDI 163 hp – Σημεία Προσοχής

  • Η μέτρηση σε δυναμόμετρο (dyno) πριν και μετά το chip tuning είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος για να επαληθεύσεις τα οφέλη
  • Ζήτα custom remap, όχι generic <<ΚΟΝΣΕΡΒΑ>>
  • Να γίνει σε εξειδικευμένο βελτιωτή με εμπειρία στα ISUZU και στο συγκεκριμένο τύπο εγκεφάλου της Delphi MPC56x.
  • Πλεονεκτήματα Δυναμομέτρησης
  • Αποδεικτικά στοιχεία για το τι κερδίζεις

  • Διάγνωση πιθανού προβλήματος (τουρμπίνα, φίλτρο, αισθητήρες)
  • Τελειοποίηση ρύθμισης – κάθε αυτοκίνητο έχει μικρές αποκλίσεις.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! CHIP TUNING BOX

  • Αυτά συχνά ξεγελάνε τον εγκέφαλο της ECU, χωρίς ουσιαστικές βελτιώσεις ή ενδέχεται να προκαλέσουν φθορά σε συστήματα υψηλής πίεσης ή μειωμένη αξιοπιστία .

Chip Tuning Isuzu D‑Max 3.0 TDI (Προγραμματισμός αναβάθμιση εγκεφάλου)

Η καρδιά της αναβάθμισης. Με έναν custom χάρτη Stage 1 από την ADN Racing προσαρμοσμένο στον κινητήρα του συγκεκριμένου μοντέλου, βελτιώνεται ή παροχή καυσίμου, η απόκριση στο γκάζι και η πίεση του Turbo. Το αποτέλεσμα είναι +42 ίπποι και αισθητά αυξημένη ροπή, σε όλο το φάσμα των στροφών.

Τι περιλαμβάνει το Stage 1(Chip Tuning) βελτίωση Isuzu D‑Max 3.0 TDI:

  • Remap (αναπρογραμματισμός ECU)
  • Μικρές βελτιώσεις εισαγωγής/φίλτρου (προαιρετικά)
  • Πιο «ελεύθερη» εξάτμιση (προαιρετικά)
  • βελτιστοποίηση πίεσης Turbo
  • Ξεκλείδωμα Ρύθμιση ροπής
  • Δεν απαιτούνται αλλαγές σε:

    • Τούρμπο

    • Εισαγωγή/εξάτμιση

    • Συμπλέκτη

    • Ενίσχυση συστήματος καυσίμου

Η τελική ρύθμιση γίνεται πάντα με μετρήσεις σε δυναμόμετρο, ώστε να επιτευχθεί το ιδανικό αποτέλεσμα χωρίς να πιεστεί υπερβολικά ο κινητήρας.

Τι κερδίσαμε: Stage 1
  • Αύξηση ιπποδύναμης: Από 163hp μπορεί να ανέβει στους 195-205hp με ασφάλεια.

  • Αύξηση ροπής: Από 360Nm μπορεί να φτάσει περίπου 450-460Nm, προσφέροντας καλύτερες ρεπρίζ.

  • Περισσότερη ισχύς και ροπή σε όλο το φάσμα στροφών

  • Πολύ δυνατός και ροπάτος κινητήρας

  • Διατηρεί καθημερινή χρήση και αξιοπιστία

  • Καλύτερη απόκριση στο γκάζι

  • Πιο “γεμάτη” αίσθηση στο προσπέρασμα

  • καλύτερη κατανάλωση (λόγω βελτιστοποίησης ψεκασμού)

Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά μέσω επαναπρογραμματισμού της ECU (χάρτης εγκεφάλου) Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο ζωηρό και αποδοτικό σύνολο, με βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, καλύτερες επιταχύνσεις και πιο ευχάριστη οδήγηση τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο.

Η κατανάλωση παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα,ενώ η αξιοπιστία του κινητήρα διατηρείται, αφού οι ρυθμίσεις πραγματοποιούνται με σεβασμό στα όρια του εργοστασιακού εξοπλισμού.

Αν επιθυμείς να αναβαθμίσεις και το δικό σου Isuzu D‑Max 3.0 TDI η λύση Stage 1 ,ή και Stage 2 αποτελεί μια ιδανική επιλογή, συνδυάζοντας περισσότερη ισχύ με ασφάλεια και οικονομία.

Αρχική ιπποδύναμη
0 hp
Τελική ιπποδύναμη
0 hp
Αρχική ροπή
0 Nm
Τελική ροπή
0 Nm