Ωράριο Δευτέρα-Παρασκευή 9:00 - 17:00
 Chip Tuning Peugeot 308 1.6 BlueHDi: από 100hp σε 130hp με 320Nm ροπή

Chip Tuning Peugeot 308 1.6 BlueHDi: από 100hp σε 130hp με 320Nm ροπή

Το Peugeot 308 1.6 BlueHDi 100hp είναι ένα μικρομεσαίο hatchback της γαλλικής εταιρείας, το οποίο ξεχωρίζει για τον κομψό σχεδιασμό, την οικονομία καυσίμου και την πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση.

Ωστόσο η εργοστασιακή ιπποδύναμη των 100hp μπορεί να σου φανεί λίγη,το Stage 1 tuning σε αυτό το μοντέλο είναι πολύ δημοφιλές, καθώς αποδίδει θεαματικά χωρίς να θυσιάζει την αξιοπιστία — αν γίνει σωστά.Με μια προσεγμένη Βελτίωση Stage 1 το Peugeot 308 1.6 BlueHDi έφτασε άνετα και με ασφάλεια στους 130 ίππους, με 320Nm ροπή!! μεταμορφώνοντας πλήρως την οδηγική εμπειρία.

Σημεία Προσοχής

  • Η μέτρηση σε δυναμόμετρο (dyno) πριν και μετά το chip tuning είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος για να επαληθεύσεις τα οφέλη
  • Να γίνει σε εξειδικευμένο βελτιωτή με εμπειρία στα Peugeot και στο συγκεκριμένο τύπο εγκεφάλου της Bosch EDC17C60.
  • Πλεονεκτήματα Δυναμομέτρησης
  • Αποδεικτικά στοιχεία για το τι κερδίζεις

  • Διάγνωση πιθανού προβλήματος (τουρμπίνα, φίλτρο, αισθητήρες)
  • Τελειοποίηση ρύθμισης – κάθε αυτοκίνητο έχει μικρές αποκλίσεις
Chip Tuning Peugeot 308 ECU Remapping (Προγραμματισμός αναβάθμιση εγκεφάλου)

Το chip tuning (ή remap ECU) στο Peugeot 308 1.6 BlueHDi μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη, ειδικά σε ένα εργοστασιακά «περιορισμένο» μοτέρ όπως το Hdi 100.

Η καρδιά της αναβάθμισης. Με έναν custom χάρτη Stage 1 από την ADN Racing προσαρμοσμένο στον κινητήρα του συγκεκριμένου μοντέλου, βελτιώνεται η παροχή καυσίμου, η απόκριση στο γκάζι και η πίεση των τουρμπίνων. Το αποτέλεσμα είναι +30 ίπποι και αισθητά αυξημένη ροπή, σε όλο το φάσμα των στροφών.

Τι περιλαμβάνει το Stage 1 στο Peugeot 308 1.6 BlueHDi

Το Stage 1βασικό επίπεδο βελτίωσης) στο chip tuning αφορά βελτιστοποίηση της εργοστασιακής μονάδας ECU χωρίς καμία μηχανική μετατροπή. Είναι το πιο ασφαλές και διαδεδομένο επίπεδο remap.

Αναπρογραμματισμός ECU (remap)
  • Ρυθμίζεται η πίεση turbo

  • Αλλάζει η παροχή καυσίμου

  • Βελτιώνεται η απόκριση γκαζιού

  • Βελτιστοποίηση ροπής/ισχύος χωρίς υπερβολική πίεση σε εξαρτήματα

Η τελική ρύθμιση γίνεται πάντα με μετρήσεις σε δυναμόμετρο, ώστε να επιτευχθεί το ιδανικό αποτέλεσμα χωρίς να πιεστεί υπερβολικά ο κινητήρας.

Τι κερδίσαμε:
  • Περισσότερη ισχύς και ροπή σε όλο το φάσμα στροφών
  • Πολύ δυνατός και ροπάτος κινητήρας

  • Διατηρεί καθημερινή χρήση και αξιοπιστία

  • Καλύτερη απόκριση στο γκάζι
  • Αισθητή αύξηση ροπής από χαμηλά.
  • Καλύτερη απόδοση στο προσπέρασμα
  • καλύτερη κατανάλωση (λόγω βελτιστοποίησης ψεκασμού)

Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά μέσω επαναπρογραμματισμού της ECU (χάρτης εγκεφάλου) Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο ζωηρό και αποδοτικό σύνολο, με βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, καλύτερες επιταχύνσεις και πιο ευχάριστη οδήγηση τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο.

Η κατανάλωση παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα,ενώ η αξιοπιστία του κινητήρα διατηρείται, αφού οι ρυθμίσεις πραγματοποιούνται με σεβασμό στα όρια του εργοστασιακού εξοπλισμού.

Αν επιθυμείς να αναβαθμίσεις και το δικό σου Peugeot 308 1.6 BlueHDi η λύση Stage 1 ,και Stage 2 αποτελεί μια ιδανική επιλογή, συνδυάζοντας περισσότερη ισχύ με ασφάλεια και οικονομία.

Αρχική ιπποδύναμη
0 hp
Τελική ιπποδύναμη
0 hp
Αρχική ροπή
0 Nm
Τελική ροπή
0 Nm