Perfect Power

new_perfectpower_logo


 

smt6 smt7ft20


ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ STM-8

infos

Το SMT8 είναι ιδανικό για επαγγελματικό προγραμματισμό των ECU. Αυτό είναι δυνατόν να επιτευχτεί με τους πιο εξελιγμένους επεξεργαστές 16 μπιτ DSP. Όλα τα συστήματα piggy-back συνδέονται στο υπάρχον ECU για να ρυθμίσουν τα καύσιμα, την ανάφλεξη, το Lambda και πολλά άλλα ,όπως απαιτείτε ανάλογα με τις ανάγκες, σε έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κινητήρα EFI.smt8

  • Διαχείριση αβανς
  • Διαχείριση injection
  • Διαχείριση έξτρα μπεκ
  • Οριοθέτηση του υπάρχοντα μετρητή ροής    αέρα ή Map Sensor
  • Νίτρο
  • V-tec
  • Water injection
  • Βoost control
  • Διαχείριση Lambda
  • Swift Light
  • USB Communication

ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ SMt8 – L

infos

Όλα τα συστήματα piggy-back συνδέονται στο υπάρχον ECU για να ρυθμίσουν τα καύσιμα, την ανάφλεξη, το Lambda και πολλά άλλα , όπως απαιτείτε ανάλογα με τις ανάγκες σε έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κινητήρα EFI. Το SMT8-L είναι το πρώτο piggy-back που σας προσφέρει την ικανότητα να κάνετε διπλό AFR tuning , τόσο καλά όσο η ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού. Το SMT8-L μπορεί να αποθηκεύσει δύο προγράμματα και εναλλαγή εν κινήσει. Η διαχείριση του έξτρα μπεκ επιτυγχάνετε με βάση τις στροφές (RPM) της πεταλούδας γκαζιού και της πίεσης του TURBO.smtl8-L-big

  • Διαχείριση αβανς
  • Διαχείριση injection
  • Διαχείριση 1 έξτρα μπεκ 13 ohm.
  • Οριοθέτηση του υπάρχοντα μετρητή ροής    αέρος ή Map Sensor
  • Βoost control
  • Διαχείριση Lambda
  • USB Communication
  • Διαχείριση Electronic Throttle Control

 


 TURBO FUELLER 10

infos

Το Turbo Fueller (TF10) είναι ένα σύστημα παράλληλου εγκεφάλου που σχεδιάστηκε για τη χρήση σε ένα κινητήρα με ένα turbocharger ή supercharger. Το Turbo Fueller (TF10) είναι ιδανικό όταν ο χρήστης θέλει:tf10-big

  • Να προσθέσει έξτρα καύσιμα μέσω των πρόσθετων μπεκ
  • Να οριοθετήσει τον υπάρχοντα μετρητή ροής αέρος
  • Να ελέγξει την πίεση TURBO (για τους στροβιλοσυμπιεστές μόνο)
  • Να ελέγξει το αβανς
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ:
  • Two power injector drives
  • USB Communication
  • 2A Boost control valve drive
  • On-line HELP on all functions
  • Windows Tuning Software
  • Launch control
  • Fuel Injector control
  • Turbo Boost control
  • Air flow mapping or limiting
  • Retarding of one crank and two CAM signals

ΑΓΡΑΦΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ XMS4 – XTREME MANAGEMENT SYSTEM – A GROUP

Infos

Ο XMS4 – XTREME MANAGEMENT SYSTEM είναι ένα αυτόνομο σύστημα διαχείρισης κινητήρων, που αντικαθιστά τον υπάρχον εγκέφαλο (ECU) του οχήματος, ή μπορεί να τοποθετηθεί και σε αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας κατασκευάζοντας την κατάλληλη καλωδίωση με τους κατάλληλους αισθητήρες.xms4-big

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ:
  • FUEL INJECTION
  • IGNITION
  • ACCELERATION ENRICHMENT
  • INJECTOR/ENGINE PRIMING
  • TRIGGER INPUTS
  • BOOST CONTROL
  • PRIME (FUEL)
  • IDLE CONTROL
  • SETPOINT CONTROL
  • LAUNCH CONTROL
  • EXTERNAL SUPPLY TO SENSORS
  • MAPS A / B
  • SHIFT LIGHT
  • NITROUS CONTROL

AMP-2 – Manifold. Press 2.5 bar (MAP Sensor)amp2-big

Ιnfos

Διαθέσιμος στα 2,5.

Παροχή ηλεκτρικού ρεύματος 12volt ή 5volt.

Ολοκληρωμένη καλωδίωση.

Κατάλληλος για τις εφαρμογές που απαιτούν μια πίεση 1,5bar ή για τη χρήση σε ατμοσφαιρικές μηχανές.

 


 amp-3 | manifold press 3 bar (map sensor)amp3-big

Infos

Διαθέσιμος στα 3,0 bar.

Παροχή ηλεκτρικού ρεύματος 12volt ή 5volt.

Ολοκληρωμένη καλωδίωση.

Κατάλληλος για τις εφαρμογές που απαιτούν μια πίεση 2,0bar ή για τη χρήση σε ατμοσφαιρικές μηχανές.

 


ANAΦΛΕΞΕΙΣ | IGN-AMP – IGNITION AMPLIFIERign-big

Infos

4 Καλώδια, 7A ενισχυτής ανάφλεξης

Ολοκληρωμένη καλωδίωση.

Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και για να οδηγήσει τους εξτρα εγχυτήρες.

 

 


 wide band controller (wbc)

ΕΥΡΥΣ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ ΑΕΡΑ/ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Ιnfwide-band-bigos

Ο ρόλος του ευρύ ελεγκτή αναλογίας αέρα/καυσίμου (WBC) είναι “να ενεργοποιήσει” έναν WIDE BAND BOSCH LSU4 ευρείας ζώνης αισθητήρα λάμδα για τις μετρήσεις των τιμών αναλογίας αέρα/καυσίμου (AFR).
Το WBC δείχνει την αναλογία αέρα/καυσίμου (AFR) από 10,8 έως 20,0 μέσω μιας γραφικής παράστασης LED, με τρία διαφορετικά χρώματα για γρήγορες και ακριβείς αναγνώσεις. Το WBC παρέχεται με την καλωδίωση , ο LSU4 BOSCH αισθητήρας είναι διαθέσιμος ως πρόσθετο στοιχείο.
Ο επεξεργαστής του WBC εξασφαλίζει άριστη απάντηση και ακρίβεια στα διάφορα φορτία λειτουργίας τού κινητήρα.


 blue-fire / ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ 2 ΚΑΝΑΛΙΩΝblue-fire-big

Ιnfos

Η μεγάλη μπλε-ανάφλεξη χρησιμοποιείτε για εφαρμογές TURBO ή σε κινητήρες με μεγάλη συμπίεση, ένας ισχυρότατος μικροεπεξεργαστής διαχειρίζεται τα δυο κανάλια ηλεκτρονικής ανάφλεξης.
Είναι μια σημαντική προσθήκη σε οποιοδήποτε αυτόνομο σύστημα διαχείρισης μηχανών, όπως το XMS.

 

 


 Wide band controller (wbc)

ΕΥΡΥΣ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ ΑΕΡΑ/ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Infos

Ο ρόλος του ευρύ ελεγκτή αναλογίας αέρα/καυσίμου (WBC) είναι “να ενεργοποιήσει” έναν WIDE BAND BOSCH LSU4 ευρείας ζώνης αισθητήρα λάμδα για τις μετρήσεις των τιμών αναλογίας αέρα/καυσίμου (AFR).wide-band-big
Το WBC δείχνει την αναλογία αέρα/καυσίμου (AFR) από 10,8 έως 20,0 μέσω μιας γραφικής παράστασης LED, με τρία διαφορετικά χρώματα για γρήγορες και ακριβείς αναγνώσεις. Το WBC παρέχεται με την καλωδίωση , ο LSU4 BOSCH αισθητήρας είναι διαθέσιμος ως πρόσθετο στοιχείο.
Ο επεξεργαστής του WBC εξασφαλίζει άριστη απάντηση και ακρίβεια στα διάφορα φορτία λειτουργίας τού κινητήρα.

 

 

 

 


XMS4B

Infos

Ο XMS4 – XTREME MANAGEMENT SYSTEM είναι ένα αυτόνομο σύστημα διαχείρισης κινητήρων, που αντικαθιστά τον υπάρχον εγκέφαλο (ECU) του οχήματος, ή μπορεί να τοποθετηθεί και σε αυτοκίνητα ¶παλαιάς τεχνολογίας κατασκευάζοντας την κατάλληλη καλωδίωση με τους κατάλληλους αισθητήρες.xms4b

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ:
  • FUEL INJECTION
  • IGNITION
  • ACCELERATION ENRICHMENT
  • INJECTOR/ENGINE PRIMING
  • TRIGGER INPUTS
  • BOOST CONTROL
  • PRIME (FUEL)
  • IDLE CONTROL
  • SETPOINT CONTROL
  • LAUNCH CONTROL
  • EXTERNAL SUPPLY TO SENSORS
  • MAPS A / B
  • SHIFT LIGHT
  • NITROUS CONTROL

xms5a