ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ STM-8
infos
Το SMT8 είναι ιδανικό για επαγγελματικό προγραμματισμό των ECU. Αυτό είναι δυνατόν να επιτευχτεί με τους πιο εξελιγμένους επεξεργαστές 16 μπιτ DSP. Όλα τα συστήματα piggy-back συνδέονται στο υπάρχον ECU για να ρυθμίσουν τα καύσιμα, την ανάφλεξη, το Lambda και πολλά άλλα ,όπως απαιτείτε ανάλογα με τις ανάγκες, σε έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κινητήρα EFI.
- Διαχείριση αβανς
- Διαχείριση injection
- Διαχείριση έξτρα μπεκ
- Οριοθέτηση του υπάρχοντα μετρητή ροής αέρα ή Map Sensor
- Νίτρο
- V-tec
- Water injection
- Βoost control
- Διαχείριση Lambda
- Swift Light
- USB Communication
ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ SMt8 – L
infos
Όλα τα συστήματα piggy-back συνδέονται στο υπάρχον ECU για να ρυθμίσουν τα καύσιμα, την ανάφλεξη, το Lambda και πολλά άλλα , όπως απαιτείτε ανάλογα με τις ανάγκες σε έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κινητήρα EFI. Το SMT8-L είναι το πρώτο piggy-back που σας προσφέρει την ικανότητα να κάνετε διπλό AFR tuning , τόσο καλά όσο η ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού. Το SMT8-L μπορεί να αποθηκεύσει δύο προγράμματα και εναλλαγή εν κινήσει. Η διαχείριση του έξτρα μπεκ επιτυγχάνετε με βάση τις στροφές (RPM) της πεταλούδας γκαζιού και της πίεσης του TURBO.
- Διαχείριση αβανς
- Διαχείριση injection
- Διαχείριση 1 έξτρα μπεκ 13 ohm.
- Οριοθέτηση του υπάρχοντα μετρητή ροής αέρος ή Map Sensor
- Βoost control
- Διαχείριση Lambda
- USB Communication
- Διαχείριση Electronic Throttle Control
TURBO FUELLER 10
infos
Το Turbo Fueller (TF10) είναι ένα σύστημα παράλληλου εγκεφάλου που σχεδιάστηκε για τη χρήση σε ένα κινητήρα με ένα turbocharger ή supercharger. Το Turbo Fueller (TF10) είναι ιδανικό όταν ο χρήστης θέλει:
- Να προσθέσει έξτρα καύσιμα μέσω των πρόσθετων μπεκ
- Να οριοθετήσει τον υπάρχοντα μετρητή ροής αέρος
- Να ελέγξει την πίεση TURBO (για τους στροβιλοσυμπιεστές μόνο)
- Να ελέγξει το αβανς
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ:
- Two power injector drives
- USB Communication
- 2A Boost control valve drive
- On-line HELP on all functions
- Windows Tuning Software
- Launch control
- Fuel Injector control
- Turbo Boost control
- Air flow mapping or limiting
- Retarding of one crank and two CAM signals
ΑΓΡΑΦΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ XMS4 – XTREME MANAGEMENT SYSTEM – A GROUP
Infos
Ο XMS4 – XTREME MANAGEMENT SYSTEM είναι ένα αυτόνομο σύστημα διαχείρισης κινητήρων, που αντικαθιστά τον υπάρχον εγκέφαλο (ECU) του οχήματος, ή μπορεί να τοποθετηθεί και σε αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας κατασκευάζοντας την κατάλληλη καλωδίωση με τους κατάλληλους αισθητήρες.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ:
- FUEL INJECTION
- IGNITION
- ACCELERATION ENRICHMENT
- INJECTOR/ENGINE PRIMING
- TRIGGER INPUTS
- BOOST CONTROL
- PRIME (FUEL)
- IDLE CONTROL
- SETPOINT CONTROL
- LAUNCH CONTROL
- EXTERNAL SUPPLY TO SENSORS
- MAPS A / B
- SHIFT LIGHT
- NITROUS CONTROL
AMP-2 – Manifold. Press 2.5 bar (MAP Sensor)
Ιnfos
Διαθέσιμος στα 2,5.
Παροχή ηλεκτρικού ρεύματος 12volt ή 5volt.
Ολοκληρωμένη καλωδίωση.
Κατάλληλος για τις εφαρμογές που απαιτούν μια πίεση 1,5bar ή για τη χρήση σε ατμοσφαιρικές μηχανές.
amp-3 | manifold press 3 bar (map sensor)
Infos
Διαθέσιμος στα 3,0 bar.
Παροχή ηλεκτρικού ρεύματος 12volt ή 5volt.
Ολοκληρωμένη καλωδίωση.
Κατάλληλος για τις εφαρμογές που απαιτούν μια πίεση 2,0bar ή για τη χρήση σε ατμοσφαιρικές μηχανές.
ANAΦΛΕΞΕΙΣ | IGN-AMP – IGNITION AMPLIFIER
Infos
4 Καλώδια, 7A ενισχυτής ανάφλεξης
Ολοκληρωμένη καλωδίωση.
Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και για να οδηγήσει τους εξτρα εγχυτήρες.
wide band controller (wbc)
ΕΥΡΥΣ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ ΑΕΡΑ/ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Ο ρόλος του ευρύ ελεγκτή αναλογίας αέρα/καυσίμου (WBC) είναι “να ενεργοποιήσει” έναν WIDE BAND BOSCH LSU4 ευρείας ζώνης αισθητήρα λάμδα για τις μετρήσεις των τιμών αναλογίας αέρα/καυσίμου (AFR).
Το WBC δείχνει την αναλογία αέρα/καυσίμου (AFR) από 10,8 έως 20,0 μέσω μιας γραφικής παράστασης LED, με τρία διαφορετικά χρώματα για γρήγορες και ακριβείς αναγνώσεις. Το WBC παρέχεται με την καλωδίωση , ο LSU4 BOSCH αισθητήρας είναι διαθέσιμος ως πρόσθετο στοιχείο.
Ο επεξεργαστής του WBC εξασφαλίζει άριστη απάντηση και ακρίβεια στα διάφορα φορτία λειτουργίας τού κινητήρα.
blue-fire / ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ 2 ΚΑΝΑΛΙΩΝ
Ιnfos
Η μεγάλη μπλε-ανάφλεξη χρησιμοποιείτε για εφαρμογές TURBO ή σε κινητήρες με μεγάλη συμπίεση, ένας ισχυρότατος μικροεπεξεργαστής διαχειρίζεται τα δυο κανάλια ηλεκτρονικής ανάφλεξης.
Είναι μια σημαντική προσθήκη σε οποιοδήποτε αυτόνομο σύστημα διαχείρισης μηχανών, όπως το XMS.
Wide band controller (wbc)
ΕΥΡΥΣ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ ΑΕΡΑ/ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Infos
Ο ρόλος του ευρύ ελεγκτή αναλογίας αέρα/καυσίμου (WBC) είναι “να ενεργοποιήσει” έναν WIDE BAND BOSCH LSU4 ευρείας ζώνης αισθητήρα λάμδα για τις μετρήσεις των τιμών αναλογίας αέρα/καυσίμου (AFR).
Το WBC δείχνει την αναλογία αέρα/καυσίμου (AFR) από 10,8 έως 20,0 μέσω μιας γραφικής παράστασης LED, με τρία διαφορετικά χρώματα για γρήγορες και ακριβείς αναγνώσεις. Το WBC παρέχεται με την καλωδίωση , ο LSU4 BOSCH αισθητήρας είναι διαθέσιμος ως πρόσθετο στοιχείο.
Ο επεξεργαστής του WBC εξασφαλίζει άριστη απάντηση και ακρίβεια στα διάφορα φορτία λειτουργίας τού κινητήρα.
XMS4B
Infos
Ο XMS4 – XTREME MANAGEMENT SYSTEM είναι ένα αυτόνομο σύστημα διαχείρισης κινητήρων, που αντικαθιστά τον υπάρχον εγκέφαλο (ECU) του οχήματος, ή μπορεί να τοποθετηθεί και σε αυτοκίνητα ¶παλαιάς τεχνολογίας κατασκευάζοντας την κατάλληλη καλωδίωση με τους κατάλληλους αισθητήρες.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ:
- FUEL INJECTION
- IGNITION
- ACCELERATION ENRICHMENT
- INJECTOR/ENGINE PRIMING
- TRIGGER INPUTS
- BOOST CONTROL
- PRIME (FUEL)
- IDLE CONTROL
- SETPOINT CONTROL
- LAUNCH CONTROL
- EXTERNAL SUPPLY TO SENSORS
- MAPS A / B
- SHIFT LIGHT
- NITROUS CONTROL